dijous, 12 de novembre del 2009

Seguiment i evolució de la webquest.

Inicialment, la primera dificultat amb la que em vaig trobar va ser entendre què era i per a què servia una webquest. Tal i com vaig exposar al forum de l'assignatura no hi trobava la diferència amb un blog. Afortunadament, aquest aspecte ja ho tenim solucionat.

El grup el formem tres companys i al cap d'uns dies ens hem adonat que dos de nosaltres ja havíem format grup conjuntament en una altra assignatura. El grup funciona molt bé, és a dir, tots fem i desfem, fiquem cullerada i en treiem de suc, ja es veurà el resultat final, però de fet, cap dels 3 tenia clar què era això de la webquest i ara sembla que tots estem fent perquè surti una feina, com a mínim acceptable. Trobem que el format en que es treballa no és gaire agradable visualment, o no ho fem bé o ens falta pantalla o vés a saber què, la qüestió és que resulta molt més complicat treballar a l'espai de la webquest que, per posar un exemple, a un document de word, no us passa això?

Personalment haig de dir que he tingut molts problemes per accedir-hi a l'edició de la pàgina, sovint m'ha donat un missatge d'error i no he pogut entrar. No sé si ha estat per qüestions d'internet o per d'altres motius.

Hem centrat el tema de la webquest en "la resolució de problemes", en "la gestió d’emocions i d’autocontrol" i "el treball d’habilitats socials". Perquè sigui una tasca agradable i propera per a alumnes de 4rt d'ESO, hem intentat fer ús d'aspectes propers amb ells, com per exemple vídeos del "youtube" per poder-ne debatre, estem en això... En aquest moment també estem acabant de treballar alguns aspectes visuals de la pàgina, així com retocant la redacció del apartats de "conclusions" i "avaluació".

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada